Betaalbare thuiszorg


 
 

Klachten en suggesties

Wij proberen u de best mogelijke zorg te leveren, maar realiseren ons dat de zorg nooit perfect is en er altijd dingen anders kunnen. Wij staan altijd open voor verbeteringen.

Heeft u suggesties voor ons maak ze dan kenbaar!

Heeft u een klacht? Bespreek deze met ons.

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van wat u dwars zit, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht te bespreken het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl. 

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.




Klachtenreglement
ZST - Klachtenreglement.docx (102.38KB)
Klachtenreglement
ZST - Klachtenreglement.docx (102.38KB)