Financieel administratief medewerker

Voor uitbreiding van het kantoorteam zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker voor 24 tot 36 uur per week.

Ben jij nauwkeurig, hou je ervan om structuur aan te brengen in jouw werk, beschik je over enige financiële administratieve ervaring en wil je bijdragen aan het welzijn van ouderen? Lees dan snel verder!

Wie ben jij?

We zijn op zoek naar een financieel administratief medewerker met werkervaring op het gebied van financiële administratie. Je bent nauwkeurig en je wilt je ontwikkelen binnen het financiële vak. Uiteraard ga je zorgvuldig om met vertrouwelijke gegevens en voel je je verantwoordelijk voor je werk. Je bent in staat om vooruit te denken, probleemoplossend te werk te gaan en je binnen de dynamiek van de werkomgeving aan te passen. Je kunt goed overweg met je collega’s van andere afdelingen en kunt goed  met ze samenwerken. Los van je expertise in je functie heb je natuurlijk ook affiniteit met de zorg.

Verder beschik je over:

  • Minimaal een afgeronde relevante MBO niveau 4 opleiding;
  • Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) overleggen;
  • Kennis van computers, Excel en boekhoudprogramma’s;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat ga je doen?

Een financieel administratief medewerker, of financieel administrateur, overziet en is betrokken bij de financiële administratie van de organisatie.

Financiën

  • Het facturatieproces van A tot Z
  • Crediteurenadministratie
  • Debiteurenadministratie
  • Financiële administratie in het boekhoudprogramma Davilex
  • Loonadministratie voorbereiden
  • Opstellen van financiële rapportages, begrotingen en (jaar)verslagen voor het managementteam, het bestuur en de Raad van Commissarissen
  • Klantcontact over financiële zaken
  • Zorg gerelateerde administratie in het zorgdossier van cliënten
  • Ondersteunende werkzaamheden voor de zorg afdeling
  • Archiveren van financiële documentatie

Beleidsvoering

  • Opstellen van businessplannen
  • Overleggen en besprekingen met de accountant
  • Deelnemen aan werkgroep financiën met manager Planning & Financiën en bestuur

Overig

  • Alle andere voorkomende werkzaamheden. In onze dynamische organisatie zijn er altijd wel andere werkzaamheden beschikbaar waar je je kwaliteiten in kunt laten zien.

Wat bieden wij jou?

  • Goed salaris inclusief 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering volgens een uitstekende CAO VVT (inschaling afhankelijk van ervaring);
  • Mogelijkheden tot volgen van opleidingen, cursussen, bijeenkomsten;
  • Veel sociale activiteiten;
  • Deelname aan projectgroepen;
  • Een innovatieve, dynamische en lerende werkomgeving;
  • Een uitstekend gezondheidspreventiebeleid.

Waar ga je werken?

Zorgservice thuiz is een innovatieve thuiszorgorganisatie waarbij (klant)vriendelijkheid, service, kwaliteit van zorg en collegialiteit centraal staan binnen onze dagelijkse werkzaamheden. Het toevoegen van een stukje levensgeluk, vreugde en een glimlach op het gezicht van een cliënt is dan ook onze absolute doelstelling. Wij zijn een regionale zorgorganisatie met een werkgebied dat strekt van de gemeente Voorne aan Zee, Nissewaard tot Rotterdam, Schiedam en Vlaardingen. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Spijkenisse aan de Theemsweg 73. Hier werkt het team kantoor. Dit team is hecht en collegialiteit, kwaliteit van zorg en plezier in werken staan voor ons voorop. Samen thuiz is onze nieuwe dagopvang in Zuidland. Hier vertoeven de ouderen uit de regio een aantal dagen in de week op een mooi landgoed met leuke activiteiten.

Neem contact op

Ben jij dé collega die wij zoeken? Wees er snel bij en solliciteer direct door je CV en motivatiebrief te sturen naar info@zorgservicethuiz.nl.

Menu
Chat openen
Waar kunnen we je mee helpen?
Scan de code
Zorgservice thuiz
Heeft u vragen of komt u er zelf niet uit? Schroom dan niet om contact op te nemen. Laat uw vragen achter en we geven u zo snel mogelijk reactie.