Klachten en suggesties

Wij proberen u de best mogelijke zorg te leveren, maar realiseren ons dat de zorg nooit perfect is. Wij staan altijd open voor suggesties en verbeteringen en gebruiken deze om de zorg voor onze cliënten te blijven verbeteren.

Heeft u een klacht? Bespreek deze met ons!

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van wat u dwars zit, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt daarvoor altijd contact opnemen. Dit kan telefonisch via 0181-843091 of per email via yvonne@zorgservicethuiz.nl

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht te bespreken met het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog tot een goede oplossing kunnen komen. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dit betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Menu