Klachten en suggesties

Wij proberen u de best mogelijke zorg te leveren, maar realiseren ons dat de zorg nooit perfect is. Wij staan altijd open voor suggesties en verbeteringen en gebruiken deze om de zorg voor onze cliënten te blijven verbeteren.

Heeft u een klacht? Bespreek deze met ons!

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van wat u dwars zit, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt daarvoor altijd contact opnemen. Dit kan telefonisch via 0181-84 30 91 of per email via yvonne@zorgservicethuiz.nl

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht te bespreken met de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Een medewerker van het klachtenfunctionaris Quasir probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog tot een goede oplossing kunnen komen. U bereikt klachtenfunctionaris Quasir gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 06-48 44 55 38. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar bemiddeling@quasir.nl.

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorggeschil. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dit betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.zorggeschil.nl.

Menu
Chat openen
Waar kunnen we je mee helpen?
Scan de code
Zorgservice thuiz
Heeft u vragen of komt u er zelf niet uit? Schroom dan niet om contact op te nemen. Laat uw vragen achter en we geven u zo snel mogelijk reactie.